baralillamarie

Hundkursavslut!

Kategori:

Igår, måndag, var det avslutning för allmänlydnadskursen. Tråkigt att det är slut. :( Men det kommer väl fler kurser att gå framöver hoppas jag. Maria som vi hade nu var jätte bra. Det gör otroligt mycket att det är en bra kursledare. Glad, positiv, tydlig, bra tips....

Bamse är jätte duktig. Busig, men duktig. :) vi träffade också en tjej som har en hund från samma kennel som jag. Glad överraskning då jag inte visste att dom tränade i Rättvik. Moa och Saimi.

När jag kom hem från kursen igår kväll var det städat och fint hemma. Lyktorna var tända ute på bron och inne brann också ljus. Såååå mysigt! Och så glad man blir att komma hem. Och som om inte det var nog hade han tvättat en massa också.
Min bästa, bästa M! <3

Det lyser så fint inne nu av våran fina gran som kom in i söndags. Ja vi är tokiga som tar in julgran i november... Men vad mysigt vi har det :) Behöver allt ljus vi kan få nu den här mörka, mörka tiden. Som tur var kom det lite snö.. Det är så fint.

Tog en halvtimmes promenad i morse bara. Fick bli en lugn morgon idag. Skönt det också ibland!

Ikväll blir det lite sent på jobbet och eftersom att halsen spökar lite till och från så hoppar jag över gymmet några dagar till. Men promenad blir det alla gånger!

Ha en fin tisdag!

.M.



Kommentarer

  • Carolin säger:

    Kul med bra kursledare!!
    Å du får banne mig inte bli sjuk, vi har ju en total make over att se fram emot på torsdag :-)

    2012-11-27 | 14:32:42
    Bloggadress: http://www.arrdiz.se

Kommentera inlägget här: