baralillamarie

Obligatoriska Nyhetsmorgon :)

Kategori:

Sitter i soffan med mitt kaffe, honung och Nyhetsmorgon. Har tänt julstjärnan som mamma inhandlade åt oss på IKEA. Jag skulle själv ha köpt den när jag var på där men den kom bort någonstans på vägen! Tur jag har mamma :)

Min plan idag är att börja julpynta :) visst jag kanske är för tidigt ute, men det struntar jag i. För jag älskar julen. Och väntan på den. Och det är ju nu! Får se om vi hinner ut och hämta granar också.

Igår kväll satt jag och kollade resor. Jag vill verkligen åka någonstans. Antingen i typ maj eller juni, eller nästa november. Men samtidigt vet jag att om vi ska renovera köket, ja då gäller det att spara massor till det. Man kan inte få allt. Och tur är väl det. Drömma och längta är ett måste!

Känner inte av halsen idag. Det innebär att jag kanske kan träna i helgen ändå :)

.M.

Kommentarer

  • Ewa säger:

    Klart man ska fånga känslan och njuta av det som gören glad! Här har vi bakat pepparkakor i flera veckor ;-) kram!

    2012-11-24 | 20:45:17

Kommentera inlägget här: