baralillamarie

God morgon!

Kategori:

Jag är uppe med tuppen idag.., som de flesta mornar nu för tiden. Undrar vad som gått snett där ;) Nej då jag tycker faktiskt att det är skönt att vara uppe tidigt. Känns som om att dagen blir mycket längre. Och så älskar jag morgontimmarna när man kan tända ljus och sitta och mysa med en kopp kaffe i soffan. Och jag har precis tittat på en Nalle Puh-film. :) det jag väntar på är Nyhetsmorgon. Kommer ihåg att jag tyckte att det var så tråkigt när jag var yngre, och det var det program som mamma ville se. Hm. Och nu är jag likadan :)

Idag väntar ett gympass för våran del! Benstyrka står på schemat för min del! Vi skrev in oss på gymmet i onsdags! I torsdags blev det ett pass för rygg, mage och biceps! Igår ett intervallpass på löpbandet och lite magövningar.
HERREGUD vad otränad jag blivit! Inte så konstigt kanske om man inte tränat på över ett år....men nu skärpning! Och det känns så himla kul. Längtar till gymmet!

Matte ska ner och jobba lite först hos mami och papi! Strax klar med deras badrum!

Nu ska jag mysa framför nyhetsmorgon!



GOD MORGON!

.M.

Kommentarer

  • Ewa säger:

    Heja Marie! Vad kul med en blogg - och vad härligt att komma igång med träningen! Tror i och för sig att Bamse skulle kunna vara en ypperlig personlig tränare också ... Kram!

    2012-10-21 | 19:34:52
  • Syster säger:

    Åh! Nalle Puh! Vill jag också kolla på! :)

    2012-10-22 | 20:45:01
    Bloggadress: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: