baralillamarie

Kvällspass avklarat!

Kategori:

Nu har jag avklarat mitt axlar, triceps och bröstpass! Skönt att jag fixade att ta mig iväg själv. Tycker faktiskt att det är mycket roligare när man tränar två och hjälps åt. Dessutom vågade jag inte köra bänkpress när jag var ensam... Har en tendens att inte orka dom sista repetitionerna. Det som var kul idag var att jag fixade dips på bänk :) skulle gör tre ggr max, och jag tror att jag gjorde ca 3 x 12. Och sedan avslutade jag med att göra ett extra set.. :) lade på en benövning också medan jag väntade på en annan maskin :)

Och så hade jag fått ett paket idag från fitnessbutiken med ett par söta träningshandskar i. Svarta och rosa :) så himla fina. Och sköna! Var lite orolig för storleken men dom passade perfekt. När jag kört utan så har jag fått ont i händerna, men inte idag :)

I ugnen står torsken och svettas! Fortsätter på fiskbanan nu när jag kan ;) slängde ihop nått med crème fraîche , cocktailtomater, citron, grönsaksbuljong ( fond du chef), matlagningsgrädde, salt, peppar och lite dill. Hoppas det smakar! Till det serverar jag kokta grönsaker.

Nu avrundar jag dagen med en kopp kaffe framför tvn. Bamse sover nöjt bredvid mig. Tufft att jobba och leka med Moa ( min chefs rhodesian ridgeback ).

Imorgon väntar en ny, spännande dag!

.M.

Kommentarer

  • Maria Larsson säger:

    Håller med om att det är läskigt att träna bänk ensam, man vill ju inte hamna i den situationen att man ligger med stången på bröstet utan att få upp den igen :)

    Imponerad av hur bra du kör på, keep it up! :)

    2012-11-01 | 11:43:19
    Bloggadress: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: