baralillamarie

Skön, kort promenad i snön :)

Kategori:

Idag står vila på schemat. Men jag kände för att gå ut och få lite luft i alla fall! Men idag fick jag gå själv för Bamse hade redan åkt med husse till jobbet! Ca 30 minuters promenad blev det! Skönt! Och ljust är det ute när det är vitt på backen.

Igår fick jag ett brev på posten från Studiefrämjandet som gjorde mig så glad ( och överraskad). Trodde inte att jag och Bamse skulle få gå någon kurs förrän i vår! Men se vad fel jag hade. Nu är det tydligen dags för allmänlydnad. :) Kommer bli spännande att se hur det går, och vad för andra hundar som är med. Kanske är någon som vi gick valpkurs med! Återstår att se...

Ha en fin dag!

.M.

Kommentarer

  • Sis säger:

    Snygg syster man har! :)
    Vad kul med kurs! Bamse kommer va bäst! Pusss

    2012-10-26 | 23:14:03
    Bloggadress: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: