baralillamarie

Träningen avklarad...

Kategori:

... och fy vad jag är svag!!! HERREGUD!!!!! Men det är väl det jag ska få ordning på är det meningen!
Idag körde vi axlar, triceps och bröst. Känner att hela kroppen är så himla ovan och jag blir trött överallt! :) men skön känsla efteråt när man knappt orkar lyfta armarna.
Vi skulle avsluta med dips på bänk. 3 x så många gånger man orkar.. Och för mig blev det 3 x 0 idag... Var totalt slut i mina stackars armar! Ojoj. Men snart orkar jag nog göra några i alla fall. Annars jäklar!

Imorgon ska jag ( är i alla fall planen ) springa 5 km innan frukost. Annars blir det promenad. Har fortfarande väldigt mycket träningsvärk benen...


Nu ska vi hem och äta sen middag! Korv i ugn och hemmagjort potatismos. Finns det något goare än körv?
Bamse han fick vara hos sin morfar och mormor under vårat träningspass. Han tog med åsnan och verkade inte misstycka. Värre med mitt dåliga samvete.

God natt på er!

.M.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    "Göttare än körv. Och körv som är så gött!"
    Vad kul med så mycket bilder, fortsätt med det! :)

    2012-10-23 | 22:02:56
    Bloggadress: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: