baralillamarie

YES! I made it!

Kategori:

Jag fixade att jogga dom 5 kilometrarna! Det gick sakta, men det viktiga är att jag gjorde det! Utan ett enda stopp! Känns väldigt gott med frukost nu! :)

Idag har jag mitt Londoninköpta halsband! Jag gillar ju halsband. Och gärna lite maffiga. Då kan kläderna vara ganska enkla, utan att det känns tråkigt!

Snart beger jag mig av till jobbet. Ikväll ska Lotta få lite färg i håret! Ska se om jag får lägga upp före och efter bilder på det :) vi får se vad hon säger om det.

Ha en bra dag. Hur klyschigt det än låter, TA VARA PÅ DAGEN, för den går inte i repris!

Kram

.M.

Kommentarer

  • Madde säger:

    Sjukt duktigt att kliva upp tidigt i höstmörkret och springa! Fiiint halsband! Måste få se dina andra London-fynd snart! Puss

    2012-10-24 | 22:07:05
    Bloggadress: http://madeleinos.blogg.se
  • Maria säger:

    Vad duktig du är! Sjukt bra jobbat! :)

    2012-10-25 | 09:15:26
    Bloggadress: http://amarialarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: