baralillamarie

Fredag, fredag, fredag!

Kategori:

Nu sitter jag bänkad framför Skavlan. På grund av att min syster tvingat mig. Hennes favorit är ju med ikväll. Robbie W.
Haha. Nej jag sitter här av egen fri vilja.

Hela dagen har bara sprungit förbi i rasande fart. Och det tempot fortsatte nu när jag kom hem. Allt har varit väldigt planerat in i minsta detalj.
In med bakpotatis, ut på promenad, göra räkröra, baka knäckebröd omgång nr 1, ut med bakpotatis, in med knäcke, äta mat, baka knäcke omgång nr 2, gör iordning alla grejer att ha med imorgon, kolla lite tv. Och eventuellt baka en plåt till. Hm..
Och så skulle jag behöva lägga mig klockan 22. För jag skulle behöva gå upp klockan 06 imorgon. Men där skiter sig min plan. För jag kom hem typ kl 19. Och potatisen skulle vara inne en timme och brödet en timme per plåt.... Så enligt min matte så... Nja.

Om ni nu undrar varför jag absolut fick lov att baka en fredagkväll så är det för att jag lovat. Och det ska ätas imorgon...

Jag invigde våra nya assietter från Ikea idag. Dom fungerar perfekt! :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe för snart ringer timern i köket. Dax att in med omgång 2 :)

.M.

Där pep det......

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3507258/images/2012/pic_5094340d9606ee4d1f2bd572.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3507258/images/2012/pic_509434249606ee6d4a8d24b2.jpg" class="image">

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Det är bra att du lyder din syster! ;) Haha!
    Guuuuud vad du grejar! Se till att gå lite vila ibland också! :) Hoppas det går bra på kursen! Puss

    2012-11-02 | 22:35:06
    Bloggadress: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: