baralillamarie

Grå dag idag...men det gör inget....

Kategori:

För idag kommer mitt hjärta hem! <3
Ska firas med god mat och mycket mys.
Jag gissar att han saknat någon annan lite mer än mig ;) någon som heter Bamse. :)
Bamse har letat efter husse varje dag vi kommit hem från jobbet. Sprungit in och letat i alla rum. Ingen husse.

Idag är Bamse hos sin mormor. :) vilken tur han har. Han blir nog bortskämd skulle jag tro. :)

I helgen är det hundläger i som väntar. Men bara jag och Bamse. Det ska bli så himla kul. Spännande att se hur det går.
Det blir i vilket fall bra uppvärmning inför nästa vecka då allmänlydnadskursen börjar. :)

.M.

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Vad fin du är! Skönt att få hem älsklingen gissar jag?
    Tror som sagt inte det går nån nöd på Bamse hos mormor! :)

    2012-11-01 | 22:10:56
    Bloggadress: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: