baralillamarie

Mot Åsengården!

Kategori:

Jag och Bamsen håller på att göra oss redo för att styra färden mot Åsengården. Det är dax för hundläger igen. Som vi längtat. Och jag har sagt det till Bamse nu , om du bara visste vart vi ska... :) Massor med andra lappisar kommer vara där. Jag tror att jag kommer ha en vovve som sover gott inatt.

Strax lite frukost och en kort promenad. Tänkte gå lite när vi kommer upp dit och försöka få en lugn och bra start på lördagen :)

Ska försöka ta lite bilder under dagen så ni får se alla fina hundar. Blir svårt att ta kort på oss själva när vi tränar, men förhoppningsvis har någon mer sin kamera framme :)

Regnet får hålla sig borta idag.

Och OM jag inte är för trött efter lägret idag så tänkte jag åka till gymmet på vägen hem. Men... Det kanske bara blir att vi åker förbi... Utan att gå in ;)



.M.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3507258/images/2012/pic_5094b8379606ee4cdf71fb22.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3507258/images/2012/pic_5094b86ae087c36962d7113a.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: