baralillamarie

Hej mitt vinterland!

Kategori:

Äntligen är det vinter! Som jag (och Bamse) väntat på det.

Den här helgen har varit riktigt, riktigt bra! I fredags hade vi sällskap av bästaste Lotta och Fredrik. Kinamat, vin , mys!
Lördagen var lugn hemma med skidåkning på tv och en sväng på spark. Gissa om det var någon som älskade att springa bredvid sparken i snön i full fart... Jo Matte såklart ;) haha. Nej men däremot lill-Bamsen. Superlycklig.

Igår,söndag blev det lite bakning till kommande lördag då det är dop. Varför blir aldrig det man bakar lika fint som på bilderna i böckerna? Hm... Konstigt.
Blir lite mer pyssel inför lördagen för min del under veckan:) Vad har man på sig på dop förresten? Någon som vet?

Hälsade på kära farmor igår också. Vi köpte med oss julsmörgåsar och åkte dit. Det var allt för länge sedan vi var dit. Men nu ska det inte dröja lika länge till nästa gång. Det lovar jag!

Idag var det kallt på morgonpromenaden! Men desto skönare att komma in och få morgonkaffet.

Vi får hoppas att jag vågar träna lite den här veckan. Skulle va så skönt! Känner att kroppen behöver det.

.M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: