baralillamarie

Fredag

Kategori:

Nyhetsmorgon, mycket honung och kaffe. Börjar känna av halsen så nu blir det mer honung än den dagliga skeden :) gott är det också.

Gårdagen var fartfylld utan direkt andningspaus. Så jag var trött i knoppen när jag kom hem. Kände på vägen hem i bilen "nu får ingen prata med mig på hela kvällen, för jag orkar inte svara" ( stackars älsklingen).
Men när jag kom hem stod maten på bordet och han hade gjort kaffe. Efter lite soffmys så gick vi ut på en långpromenad med Bamse, och det mår man ju alltid så bra av.
Så tack mina hjärtan! Ni vet precis :)

Nu har jag inte tränat sedan i måndags. Har bara varit ute på mina promenader. I söndags var vi på gymmet och jag körde ett benpass, och det har gjort att jag har haft svårt att gå ;) det är väl ett bra bevis på att jag inte slöade på gymmet. Men nu har det gått över. I måndags tränade jag biceps, mage och rygg. Också bra träningspass.

I helgen blir det lugnt. Ska försöka vila så att det inte blir något mer av mitt halsont.

Ska ta en till kopp kaffe nu ( och en stor sked honung till) .

Ha en bra fredag.

.M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: