baralillamarie

Grå, grå, grå dag!

Kategori:

Trött på vädret nu. Känns som om det är kväll redan på morgonen. Idag känns det inte som att jag gjort någonting. Skulle på gymmet både igår och idag, blev ingenting. Sur på mig själv för det. Matte ville inte träna så då kände inte jag för det heller. Idag blev det en långprommis med Bamse. Skönt att komma ut. Men det är en irritation som kryper i mig. Och jag vet inte vart det kommer ifrån... Det tar mycket av min energi. Det blir nog bra imorgon.

Idag är det fars dag. Och jag har världens bästa Pappa. Älskar dig Pappsen! Det hoppas jag du vet!

.M.

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Älskade syster! Jag förstår precis hur du känner. Tror det här vädret påverkar oss mer än man tror. Och den där gnagande irritationen över nåt som man inte kan sätta fingret på är skitjobbig!
    Du kanske behövde "inte göra nånting" den här helgen?
    Puss ❤

    2012-11-11 | 19:31:50
    Bloggadress: http://madeleinos.blogg.se

Kommentera inlägget här: