baralillamarie

Snabb-måndag!

Kategori:

Dagarna bara rusar fram!
Måndagen snart slut.
Jag och Bamse är på väg ut på en kvällspromenad. Just nu sitter vi på köksgolvet både jag och han. Vi fastnade bara här. Skönt att få andas ut lite.

Bamse har varit med mormor idag. Han har nog haft det väldigt bra. Men imorgon då ska vi på kurs efter jobbet så då blir det hårdkörning :) mest för mig tror jag. Jag ser lydnadskursen som ett test för mig själv. Och lite för Bamse. ..

Ikväll ska jag steka sill och göra någon god sås till. Har inte bestämt om det blir den klassiska varianten med löksås, eller om det blir en uppdaterad version. Matte sa något igår i stil med att jag kommer kräkas på fisk sen så mycket som jag äter det dom här veckorna. Men jag äter det knappt annars så jag har svårt att tro att jag blir trött på det...

Nu ska vi ta oss upp från golvet och snöra på skorna ( i alla fall jag ).

Hej mörkret!

.M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: