baralillamarie

Jag och Bamse!

Kategori:

Vi är uppe och skrotar runt, jag och min lilla nallebjörn! Det obligatoriska morgonkaffet är drucket, och Bamse har ätit och varit ut och snabbkissat på gården. Ska strax ge oss ut bara vi två på en morgonpromenad. Husse ligger och snoozar ett litet tag till. Ska bege oss till gymmet om en timme. Skööönt!
Båda två satt och längtade dit igår.

Hm. Nu tog Bamse sin pipleksak. Undrar vad husse tycker om det det här tiden på dygnet ;) hihihi.

Sedan ska vi in en snabbis i någon butik. Måste hitta något att ha på mig ikväll... Jobbigt annars om jag måste gå naken... Lite kallt för det. Haha. Lägger in en bild sen på mitt inköp.

Ha en fin morgon!

Och kom ihåg att uppskatta nuet.

.M.


Inlägget blev aldrig upplagt tydligen...
Jag och Bamse var uppe vid sju!!!


Nu sitter jag och Matte och äter en välförtjänt hotellfrukost efter gymmet. Har tränat intervaller på löpbandet. Matte körde bröst, axlar och tricep. Han lyckades göra illa axeln, men vi får hoppas det går över.

Ska springa en SNABB vända på stan bara. Sen hem till Bamse som är med mormor : )

.M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: