baralillamarie

SNÖ!!!! :)

Kategori:

Ingen blir nog gladare än jag när det kom lite vitt på marken idag :) Jag älskar ju snön. Och speciellt när det varit så grått och regnigt sista tiden.

Bamse fick vara med om sin första snö idag. Även om det var ganska snålt. Men det märktes att han tyckte det var kul. Han blev alldeles sprallig och sprang runt med nosen i backen :) så kul att se.

Nu har vi precis gjort ett kvällspass på gymmet. Det gick bra. Men de flesta muskler i min kropp är väldigt stela och trötta sen tidigare pass. Vi har verkligen hårdstartat! Det som är så himla frustrerande är att jag tror att jag fötts utan magmuskler. Dom finns helt enkelt inte där. Det kanske är Usain Bolt eller Sanna Kallur som fått mina. Hm... Dom verkar ju ha lite extra....

Kram och God natt!

.M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: